Seuramme toimintaperiaatteet

Luistelutoimintamme keskittyy monipuolisesti muodostelmaluisteluun ja sen kehittämiseen. Muodostelmaluistelua voi harrastaa seurassamme joko luistelu- ja muokkakoulussa tai enemmän sitoutumista vaativissa muodostelmaluistelujoukkueissa tulokkaista aikuisiin.

Seuran säännöt ja etenemismalli

myClubissa tarkennetut toimintasäännöt luistelijalle.

Seura sitoutuu STLL:n sääntöihin ja suosituksiin ja on edistämässä jokaisen oikeutta nauttia urheilusta turvallisesti sekä tulla kohdelluksi tasa-arvoisesti ja kunnioittavasti.

Porin Muodostelmaluistelijat noudattaa STLL:n Eettistä säännöstöä.

Urheilun epäkohtiin tulee puuttua ja ne pitää selvittää. Jos havaitset urheiluun liittyviä rikkomuksia tai kohtaat muuta epäasianmukaista toimintaa, niin niistä voi ilmoittaa SUEK:lle (Suomen urheilun eettinen keskus) tai Et ole yksin (Väestöliitto) linkkien kautta.