Muokkaperheemme uusin jäsen on Team Bellarion

1.6.2023

Porin Muodostelmaluistelijat ry:n toiminta laajenee kaudella 2023-2024 myös Raumalle kun tulokasjoukkue Team Bellarion aloittaa toimintansa. Joukkue on harjoitellut ja kilpaillut yhdessä jo muutaman vuoden ajan ja siirtyy nyt PML:n muokkaperheen jäseneksi. Joukkueen vastuuvalmentajina aloittavat PML:n valmentajat Lauriina Laaksonen ja Iisa Karumo. Team Bellarion harjoittelee pääsääntöisesti Raumalla, jossa sen tukena ovat joukkueelle ennestään tutut tuntivalmentajat.

Toimintamme Raumalla keskittyy ensi kaudella suurelta osin tulokasjoukkueeseen, mutta suunnitelmia myös muista ryhmistä porilais-raumalaisin voimin on jo olemassa. Yhteistyömme tarkoituksena on kehittää lajia ja kasvattaa sen tunnettuutta Rauman seudulla. Lämpimästi tervetuloa mukaan seuraamme Team Bellarion ja toivotamme myös kaikki raumalaiset muodostelmaluistelun ystävät tervetulleiksi joukkoomme!