Pre Bellarion -muodostelmaluistelukoulu Raumalla

Muokkakoulu Pre Bellarion

Pre-Bellarion harjoittelee kaksi kertaa viikossa, keskiviikkoisin Kivikylä Areenalla klo 16-18 ja sunnuntaisin harkkahallissa klo 10.15-11.45. Molempien jääharjoitusten jälkeen  on vielä oheisharjoitus.

Muokkakoulussa harjoitellaan ahkerasti muodostelmaluistelun elementtejä sekä luistelun yksilötaitoja ja esiintymistä jäällä. Ryhmästä on mahdollisuus nousta taitojen mukaan kilpailevaan tulokas-joukkueeseen.

Pre-Bellarion on ensisijaisesti tarkoitettu n. 6-12 vuotiaille, joilla on perusluistelutaidot jo hallussa. Muokkakoulussa voit harjoitella joko kerran tai kahdesti viikossa.

Muokkakoulun hinta:

-Harjoitukset kahdesti viikossa 50€/kk sis. liiton luistelukoulupassi sekä seuran jäsenmaksu

-Harjoitukset kerran viikossa 30€/kk sis. liiton luistelukoulupassi sekä seuran jäsenmaksu

Mukaan muokkakoulu Pre Bellarioniin voit ilmoittautua tästä. Ilmoittautuminen on sitova.

Lisätiedot:

Riikka Saarela puh. 040 6625120 / r_saarela@yahoo.com