Tarjoushinnalla syyskauden luistelu- ja muodostelmaluistelukouluun - ilmoittaudu tästä!

24.5.2024

Tervetuloa Porin Muodostelmaluistelijoiden Luistelu- ja Muodostelmaluistelukouluun!

Luistelu- ja Muokkakoulun syyskausi käynnistyy tuttuun tapaan jälleen syyskuun alusta alkaen. Luistelukoulu kokoontuu kerran viikossa sunnuntaisin. Muokkakoulu harjoittelee kahdesti viikossa, sunnuntain lisäksi yhtenä arkipäivänä. Viikoittaiset aikataulut tarkentuvat harjoituskalenteriimme kesän aikana.

Nyt mahdollisuus päästä mukaan tarjoushinnoin, kun ilmoittaudut kesäkuun loppuun mennessä

Luistelukoulu 120e sis. 1 h jäätä/vko (hinta sisältää Luistelukoulupassin sekä seuran jäsenmaksun)

Muokkakoulu 160e sis. 2 h jäätä/vko, 1 h oheisharjoitus/vko (hinta sisältää Luistelukoulupassin sekä seuran jäsenmaksun)

Luistelukoulupassiin sisältyy Pohjolan Sporttiturva vakuutus.

Varaa pian oma paikkasi!

Lisätietoja sekä luistelu- että muokkakoulusta kannattaa lukea täältä

Lisätiedot: katikoskelo@gmail.com

Lapseni kuva saa näkyä Porin Muodostelmaluistelijat ry:n kotisivuilla ja sosiaalisessa mediassa (Facebook, Instagram)